woensdag 15 december 2010

Elg de Eland.



Ik heb hem al eens eerder laten zien Elg de eland maar omdat het weer bijna kerst is mag ie weer even in de spotlights. Eland Elg is geen eigen ontwerp maar als pakket gekocht bij berenatelier klik hier -> Tierlantijntje



Hier in huize Rosabears is het drukker dan anders omdat we in januari gaan verhuizen is er even wat minder tijd om te bloggen. Maar in de vrije tijd die er nog rest wordt er driftig geknutselt. Daarover later meer.


 





Ik weet niet of ik nog tijd heb om voor de kerst hier of op mijn andere blog http://rosabears.blogspot.com/ ,nog een post te plaatsen daarom wil ik al mijn bloglezers alvast warme, gezellige en liefdevolle dagen toewensen.

1 opmerking:

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...