zaterdag 14 mei 2011

Genieten van alles wat groeit en bloeit.


Ik hoop dat ik jullie niet verveel, maar er gebeurt op dit moment zoveel in de natuur dat ik nog maar wat foto's van de tuin laat zien.
Ik ben weer lekker aan het rommelen geweest.

De zelf gezaaide afrikaantjes/tagetes heb ik in een zinken teil gezet, nu alleen nog verder groeien.

De hosta's groeien nog steeds door.

Mijn tuinmannetje heeft een ander plekje gekregen.

Mijn tuinmeisje kijkt met een dromerige blik naar al dat moois.

De braam bloesem heeft bezoek.

Ik ben even naast mijn tuinmannetje gaan zitten om te genieten van het zonnetje en de tuin.
En als ik daar zo lekker zit komen er weer nieuwe plannetjes naar boven.


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tuin,ben er jaloers om.
    Zelf heb ik maar een klein koerke en heb altijd gedroomd van een grote tuin.Maar ja dromen komen niet altijd uit.
    Lieve groetjes en veel plezier in je mooie tuin Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's weer!
    Natuurlijk gaan die ons niet vervelen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty garden...the perfect place to spend my Sunday!...
    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet je tuin er geweldig uit en nee, je verveelt mij niet met het te hebben over je tuin met alles wat groeit en bloeit. Ik hoop nog veel te lezen en kijken deze zomer!!
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...