zondag 15 mei 2011

RosesFruitandMore.



Vorig jaar heb ik mijn andere blog RosesFruitandMore afgesloten.
Maar nu heb ik hem toch weer geopend, gewoon omdat buiten zijn  voor mij heel belangrijk is.
Het maakt mijn hoofd leeg, ik knap er altijd van op wat voor een weer het ook is, en er is zoveel te zien, voelen, horen en beleven.
Ik loop veel buiten met de hond en iedere dag is anders.
Dat verdiend een apart plekje.
En daarom RosesFruitandMore.
Over..... wandelen, hardlopen, fietsen, de natuur en de tuin.
Wil je meegenieten ??
Kom dan gerust eens langs en wandel/loop/tuinier/geniet met me mee op mijn blog:




3 opmerkingen:

  1. Mooie foto, ik vind buiten zijn ook erg ontspannend!
    Dank voor je reaktie op mijn blog en dat je het de moeite waard vindt om mijn volger te worden.
    Fijne zondag, hier valt het met het weer nog mee, af en toe een vrolijk zonnetje... we kunnen nog buiten eten,geniet er van.
    groetjes maia
    Enne o, ik ga even snel naar je nieuw geopende blog kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk....buiten geeft een mens zoveel energie......en rijkdom.
    Ga zeker even bij je buiten kijken ;0)
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto.
    En heerlijk dat je zo kan genieten van de natuur.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...