zondag 29 januari 2012

Colour my day.


Kleur maakt vrolijk.
Al is het maar een beetje kleur.
Maar het mag natuurlijk ook lekker veel zijn.
Kleur staat voor mij voor positiviteit.
De basis van ons huis is vrij neutraal maar met decoratie en bloemen breng ik er kleur in.

 

En daarom moesten er ook kleurrijke vogeltjes bij.


Deze zijn neergestreken in de magnolia takken.















Het maken van deze vogeltjes is zo een leuk werkje, en je hebt al snel een leuk resultaat.
In mijn vorige post vertelde ik al dat ik geïnspireerd ben door het boek
"Eline's Huis" van Eline Pellinkhof, hierin staat het patroon van het vogeltje.

4 opmerkingen:

  1. je vogeltjes zijn erg leuk geworden zeg ....prachtige kleurtjes ..vind je behang trouwens ook erg mooi ..fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nu echt lente bij je thuis!
    Heerlijke bloemen, vrolijke kleuren en prachtige lieve vogeltjes......
    Super!

    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke takken met de vogeltjes erin! Gezellig al een beetje lente...
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie takken met vrolijke vogeltjes!
    Een gevoel van lente bekruipt mij direct.Het is ook zo leuk met het behang op de achtergrond.
    Fijne dag, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...