vrijdag 2 maart 2012

Wijnkistje of kijkdoos...


Op de tafel in mijn hobbykamer/atelier staat dit wijnkistje.
De kistjes bewaar ik eigenlijk altijd omdat ze misschien nog wel eens van pas komen.
Één  bekleedde ik er met stof en gebruik ik nu voor al mijn kleine potjes verf, spuitbussen enz.
Deze verfde ik met Frans Roze muurverf van Flexa en de binnenkant beplakte ik met roosjes plakplastic van de Action.


Wat verzamel spulletjes er in.


Waaronder oude kantjes, zakdoekjes, een geborduurd roosje en hartjes.


Alleen al een genot om naar te kijken.








Er bovenop staan een paar Bonne Mamma jampotten met daarin kraaltjes en een oud blikje.


Snel resultaat en weinig kosten.
Heerlijk werken zo aan mijn tafel.

10 opmerkingen:

  1. zo maak je van niets weer iets leuk idee van je .....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en nu weet ik ook wat ik kan doen met mijn kisten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit, en zo netjes....bij mij ziet het er vaak uit als of er een bom is ontploft, haha,
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er lief uit,dat je van een wijnkistje een schatkistje maakt vind ik heel gaaf! wat een mooie verzamelde spulletjes heb je erbij,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a nice clean and tidy place. I love it.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk idee, dat wordt wijnkisten verzamelen. Ziet er heel gezellig uit, je krijgt gewoon zin om iets te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You have a wonderful hobbykamer and lot´s of lace, I love it!!
    fijn weekend
    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er vrolijk uit, mooi gedaan hoor! Fijn weekend, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk hoekje! Dat kistje heb je echt super leuk gemaakt! Ik hou zo van al die ditjes en datjes!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was nog even verder naar beneden gescrold en kwam deze mooie plaatjes tegen. Gezellig zo met de jam-potten en wat een mooie verzameling witte knopen...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...