vrijdag 5 april 2013

Blij van.......

 
Wanneer ik voor mijn kast sta.
En al mijn mooie verzamelspulletjes zie staan.
Dan kan ik zo blij worden.
Bijna alles in de kast komt van de kringloop, rommelmarkt of marktplaats.
Door de jaren heen verzamelt.
 




Rood servies, van alles door elkaar maar door de kleur toch passend.
Gebruiken doen we het ook.
Wanneer we eters hebben, maar ook met zijn tweetjes.



Een theepot zonder deksel doet dienst als bloemenvaas.
Weggooien kan altijd nog......toch.
 


De twee sjieke dametjes kocht ik van een andere blogdame via marktplaats.
Ik blijf ze leuk vinden.
En ze passen hier helemaal tussen.



Het roze bordje met dametje is een oudje van Petrus Ragout Maastricht.
En dat er een barst door het bordje loopt zie je hier toch niets van.
 




 
Waar worden jullie blij van?
 
Fijn weekend.







10 opmerkingen:

  1. Hoi Marja.
    Wat een mooie verzameling heb je! En het is leuk dat je er zo van kan genieten. Ik heb dat met me poppen en beren maar ook met me oude serviesdelen. Verzamelaar zijn is leuk heh? en als je dan weer iets leuks heb gevonden dan kan je er zo blij mee zijn als een klein kind! Ik teminste wel! Maar ik vind het ook altijd erg leuk om de verzameling van iemand anders te zien. En jij heb er echt hele mooie spulletjes en servies bij staan. lekker van blijven genieten. En dank je wel dat we even mee mochten kijken.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie spulletjes.
    Ik kan me indenken,dat je hier van geniet.
    En waar ik blij van word ?
    Dat laat ik morgen op mijn blog zien.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gezellig al dat rood zo bij elkaar !
    waar ik blij van wordt? Van lapjes, lapjes en nog meer lapjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What joy your cabinet brings you. I love the pink set. It is nice to use lovely china.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van jouw mooie beelden hier....
    Je ziet dat het allemaal met liefde en zorg is uitgezocht....
    Wie wordt daar nu niet blij van....

    Een pracht verzameling.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja.
    Waar ik blij van word? Ik verkeer in de gelukkige positie dat ik drie hobbykamers heb. Bomvol,maar heel overzichtelijk met mijn hobbyspullen. Ik heb een aparte kamer met alleen borduurspullen en daar ben ik ook vaak te vinden.Maar ook mijn berenverzameling en kinderboekenvezameling daar word ik helemaal blij van. Leuk dat we een kijkje mochten nemen in jou mooie kast. Als ik in mijn kamers ben dan voel ik echt rijk,terwijl heel wat spulletjes gekregen zijn of van marktplaats komen.
    fijn weekend.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van jouw blog en toevallig heb ik er net zelf een bericht over geschreven.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word ook blij van verzamelen! Jij hebt een prachtige verzameling in een hele mooie kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word blij van jouw prachtige verzameling servies...zo mooi allemaal en die kleuren prachtig en de dametjes ook zo leuk...alles is mooi....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja,Ik zag je blog bij toeval en ik vond het gewoon ... je projecten zijn prachtig en zeer goed onderhouden ... Ik ingeschreven in volgers ... als je mij wilt passeren Ik zal heel blij zijn ....kiss!
    SERENA
    www.ilmiocottage.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...