woensdag 9 oktober 2013

Zwarte woud......genieten. (9)

 
Laatste deel van onze vakantie in het Zwarte Woud.
Een ratjetoe van foto's.
Omdat er zoveel moois was.
 

Er waren mooie zonsopkomsten en zonsondergangen.


Het graan kan geoogst worden.


 Geeft de herfst zijn mooie kleuren.


 Was er een eekhoorn in vliegende vaart.


 Zomaar ergens in het bos: een volkswagen kever vogelhuisje.


 Bruine hartjes, bruine wand.


 Hoezo nieuwsgierig ?








 Deze twee hebben ook genoten.





 Hadden we een, bijzondere, ontmoeting met een broer en zus boer en boerin.
82 jaar en dan nog iedere dag de berg op om je 3 koeien te laten grazen, onkruid wieden met de zeis.
Manden en kruiwagens vol met appels en peren werden er verwerkt voor de winter.
Hier had de tijd stil gestaan.
Heel bijzonder.
 


 











 Het najaarszonnetje kleurt het gedroogde gras goud.





 Is dit DE LIJST VAN AL MIJN WENSEN ?


 Schattige vogelhuisjes.














 Aan het eind van de vakantie vallen er steeds meer blaadjes.








 Je zou er een beetje moe van worden.
Van al dat rennen en spelen.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om ons leven met de honden te delen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je ons heerlijk laten meegenieten,Marja.
    Dankjewel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij een oog voor detail en kleuren. Ik heb er weer van genoten.
    Erg leuk dat je ons zo hebt laten meegenieten.
    Bedankt en groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...