woensdag 1 oktober 2014

Van alles wat.......kleur.

 
 

Hebben jullie dat ook ?
Kom je terug van vakantie.
En een dag later.
Ben je gewoon weer thuis.
Gaat alles weer zijn gangetje.
Worden er wat wassen gedraaid.
Boodschappen gedaan.
In ons geval, maken de camper schoon en brengen hem weer naar de stalling.
Ben je zomaar alweer een week THUIS.
Verdwijnen de vakantie herinneringen een beetje naar de achtergrond.
Maar gelukkig zijn er dan nog de foto's.
Om weer even weg te zwijmelen.
Naar al dat moois wat we hebben gezien.


Duitsland is echt een geweldig vakantie land.
Als je gek bent van natuur.
Romantische dorpjes.
Fietsen.
Wandelen.
Eten en drinken.
Winkelen (niet mijn hobby, maar je kunt het er wel)
Vriendelijkheid en beleefdheid.
 



Om ieder hoekje van de straat is er wel iets moois te zien of te ontdekken.
En verbaas je je steeds weer over al die verborgen schatten.
Slenteren door achteraf straatjes.


En kijk ook hier heeft het haakvirus toegeslagen.















Al die foto's wat moet je er mee ?
Zeggen sommigen.
Maar met al die foto's.
Geniet ik van onze vakanties.
Regelmatig bekijk ik ze.
Ook van eerdere vakanties/uitjes/natuur.
En ben dankbaar dat ik al zoveel moois heb kunnen zien.



1 opmerking:

  1. Je kunt wel zien dat jullie genoten hebben.
    Wat een mooie foto's.
    En inderdaad,Duitsland heeft veel te bieden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...