vrijdag 17 april 2015

Blok 15 van de "Rosabears" deken.

 
Goedemorgen op deze zonnige vrijdagmorgen.
Vandaag kun je blok 15 downloaden via de onderstaande link.
De patronen komen dit keer weer uit de Haakbijbel.
Vinden jullie het ook zo leuk om al die verschillende steken te haken.
Bijzonder eigenlijk dat wanneer je,
lossen, vasten en stokjes kunt haken.
Er zoveel verschillende mogelijkheden van patronen te maken zijn.
Soms moet je een paar keer overnieuw beginnen.
Maar GOED lezen, stap voor stap haken.
En uiteindelijk lukt het.
En dat geeft weer veel voldoening.
 

Ik wens je daarom weer veel plezier met het haken van dit blok.
Mocht je vragen of opmerkingen hebben !!!
Dan graag via mail:















2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk en ik heb de haakbijbel net vorige week gekocht ;) Maar ik loop dan wel heeeeeel erg achter natuurlijk...
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vierkanten groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...