donderdag 5 mei 2016

De Kluut.....


Voor wie niet zo gek is op vogels........sorry voor de overdosis aan foto's.
Toen ik afgelopen maandag terug fietste van het werken in de volkstuin op weg naar huis.
Bedacht ik me op tijd om een ommetje te maken via de Munnikenpolder in Leiderdorp.
Dit net aangelegde waterrijke gebied ligt pal langs de A4, maar nu al hebben veel vogels daar al een perfecte plek gevonden.
Waaronder de Kluut.
2  paartjes Kluten hebben een plek gevonden om daar hun nest te bouwen, op de nog kale grond.
Een prachtige vogel met zijn kromme snavel en zijn zwarte tekeningen.






















































4 opmerkingen:

  1. mooi volgeltje en hij heeft z'n mooie kromme snavel.. Prachtige foto's

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ! Ik geniet altijd enorm van vogelfoto's.
    Mij doe je er in ieder geval heel veel plezier mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie foto's van de vogel Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...